shinnarika

Members
  • Content count

    288
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About shinnarika

  • Rank
    Sergeant Major

Uncategorized

  • Gender Male
  1. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    Still its kinda strange that nobody get her.... If the gscha broke... im hope the dev will refund my crystal, or give her for free
  2. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    hmmm... i could need that.... so for this exchange ticket.... should i use it for offensive or deffensive? note:cant clear 30 ap withou crystal
  3. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    Btw what is ssr ellen skill? And ssr cryska vs ssr inia which skill is better? For offensive use
  4. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    just bought 3 bottom chest... do another roll... didnt get her god why.... just why
  5. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    so i find some tweet about the gacha ピックアップの確率を計算してたら良い具合に割り切れた。排出率から見て多分これに近い数値かと思われる。 ピックアップ対象SSR(1枚当たり):5%、 それ以外のSSR(1枚当たり):4% if the translate is correct the pickup gacha , the one that have rate up is 5% but other ssr is 4% how come i never seen anyone got her... only some random ssr i see
  6. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    hmmm should i try it on shizuku gacha... or on her gacha.... im still afraid that the gacha machine is broke... never seen anyone got her... plus... is it better for me to take ssr inia or ssr cryska?
  7. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    guysss... whats the difference between the yuzuka gacha and shizuku gacha... which is more rewarding?
  8. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    How can you have 2 exchange ticket? So.... exchange ticket will not be updated.... but we need to buy a new updated exchange ticket.... Hmmmm looks like im gonna use my exchange ticket to get inia.... need a good ssr to clear the 40 ap....
  9. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    yea... i even think to make a deal with the devil.... but not for selling my soul.... still cant find a way to make that deal
  10. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    at this point i dont know what to do.... buying chest for another gacha,and to get the ssr ticket.... or wait till they update the exchange ticket and when they update it will it be my exchange ticket updated or i should buy the new exchange ticket... aaa just why she have to be gacha
  11. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    well if im planning to use money... thats the one im going to buy... if i buy the gold and the rainbow box... i could get arround 300 crystal first and later i could get the ssr ticket.... but still this gacha event is easy to get ssr... but not her ssr.... even sr ellen is harder to get than other ssr card.... 500 crystal... not even 1 sr ellen but i got ssr,meiya,katia,red takemikazuchi,and the speed type missile su-47,and 1 more ssr... but forgot what it is but still all those ssr for me is still not worth it to spend all those crystal but didnt get her
  12. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    God why Thats it... im collecting 20 more crystal.... and if i still didnt get her im paying cash..... If i get her im gonna give the orphanage with the money im gonna use for cash The more money i pay to get her.... The less i can give to the people in need
  13. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    Anyone see anybody got ssr yuzuka or sr ellen? I never seen someone got it.... Maybe the gacha machine broke
  14. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    It was a special offer nack than.... You buy it for 5000 yen if i remember
  15. Muv Luv Alternative Strike Frontier

    i still have my exchange ticket.... just hoping it can be used to get her.... im planning to get her tonight... already spend 150 crystal... got 1 ssr red takemikazuchi 2 more gacha.... if i still didnt get her im gonna use the exchange ticket.... Noooo She's not in the exchange ticket list And i only got 250 crystal left And... didnt see anyone got her